Legendary Service (Raving Fans)

Onderzoek van Blanchard wijst uit dat zorg om toenemende concurrentie en het behoud van klanten zowel tijdrovend als duur is. Het binnenhalen van een nieuwe klant is zes tot zeven keer zo duur dan het behoud van een bestaande klant. De oplossing voor het behoud van klanten ligt in het bouwen van een servicecultuur die medewerkers aanmoedigt persoonlijke verantwoordelijkheid te nemen voor blijvende verbeteringen, vernieuwingen en kostenbesparingen. Deze servicecultuur wordt gecreëerd door de vaardigheid van medewerkers te ontwikkelen om adequaat en attent te kunnen reageren op de specifieke behoeften van de klant. Dit is de essentie van ons programma Legendary Service.

Wij definiëren Legendary Service als consistent de ideale service bieden die ervoor zorgt dat klanten blijven terugkomen. Met de tijd en de nodige vastberadenheid, wordt dit dé concurrerende kracht van uw organisatie. Het programma Legendary Service richt zich op het consequent bieden van uitzonderlijke dienstverlening door toenemende betrokkenheid van de medewerkers. Het creëert bewustzijn en vaardigheden bij de mensen in de top van uw organisatie, hetgeen invloed zal hebben op uw medewerkers die het meest in contact komen met klanten.

Legendary Service is een vlot, interactief programma waarin deelnemers binnen het kader van de vereisten van de organisatie hun visie op service ontwikkelen, praktische Legendary Service vaardigheden aanleren, hun doelgroepen identificeren om consistente persoonlijke dienstverlening te bieden en leren hun persoonlijke gaven en talenten in te zetten. Dit alles met als doel te investeren in zichzelf als fundering voor de dienstverlening aan anderen.

Resultaten

  • Verbeterde klanttevredenheid met herhaald zakendoen tot gevolg
  • Eenduidige aanpak om zeker te zijn dat naadloze dienstverlening aan klanten consistent wordt geleverd
  • Verbeterde loyaliteit van klanten
  • Empowerde mensen die hun leiderschapspotentieel kennen en weten wanneer en hoe zij het verschil kunnen maken
  • Continue verbetering van de dienstverlening waardoor het marktaandeel wordt vergroot, de winstmarge toeneemt en de kosten worden gereduceerd.

Voor wie?

Legendary Service is bedoeld voor degenen die een persoonlijke service visie en bijbehorende waarden willen ontwikkelen. Het programma helpt u de ideale service cultuur te creëren waarin een duidelijke visie op dienstverlening centraal staat.